Η ιστοσελίδα «www.stellashoes.gr» είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (εφεξής καλούμενο ως «Ηλεκτρονικό Κατάστημα» ή «Ιστοσελίδα») διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου. Το ηλεκτρονικό κατάστημα «www.stellashoes.gr» λειτουργεί υπό την ευθύνη της ατομικής επιχείρησης με την επωνυμία ΠΙΛΑΦΤΣΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ (εφεξής καλούμενη ως «Επιχείρηση»), με ΑΦΜ: 160594646 που εδρεύει επί της 25ης Μαρτίου 25, Επανομή, Θεσσαλονίκη, ΤΚ: 57500.

Τηλέφωνο επικοινωνίας : 23920-42758

ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ( ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 40€)

Μπορείτε να αλλάξετε το προϊόν που παραλάβατε για ένα διαφορετικό μέγεθος , χρώμα ή σχέδιο μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή της αρχικής σας παραγγελίας, με τη συνεργαζόμενη με εμάς εταιρεία ταχυμεταφορών , ΕΛΤΑ Courier Α.Ε.

Για κάθε παραγγελία εντός Ελλάδας με σύνολο αγορών άνω των 40€ εκάστη η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση. Οποιαδήποτε άλλη αλλαγή πέραν της πρώτης ή για παραγγελίες κάτω των 40€ εκάστη θα χρεώνεται τα έξοδα επιστροφής ο πελάτης, οποίος καλείται να επιλέξει έναν από τους παρακάτω τρόπους επιστροφής:

  • α) Με τη συνεργαζόμενη με εμάς ταχυμεταφορική ΕΛΤΑ Courier Α.Ε.. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης θα πρέπει να έρθει σε επικοινωνία με εμάς για να τον ενημερώσουμε και να τον κατευθύνουμε για τον τρόπο επιστροφής. Τα έξοδα επιστροφής είναι 5€ και πρέπει να καταβληθούν στον τραπεζικό λογαριασμό της επιχείρησης χρησιμοποιώντας το ID της παραγγελίας σας ως αποδεικτικό/αιτιολογία πληρωμής (Βλ. Τρόποι πληρωμής). Η επιστροφή σας δε θα γίνει δεκτή μέχρι να γίνει κατάθεση του συνολικού ποσού στο λογαριασμό μας.

  • β) Με οποιαδήποτε άλλη ταχυμεταφορική επιθυμεί ο πελάτης και με τα έξοδα επιστροφής να επιβαρύνουν τον ίδιο.

Σε περίπτωση που ο πελάτης για προσωπικούς λόγους θέλει να επιστρέψει το προϊόν, χωρίς να γίνει η αντικατάσταση του, θα επιβαρυνθεί τα έξοδα επιστροφής (Βλ. Υπαναχώρηση).

Διαδικασία επιστροφής (για Ελλάδα) :

Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε κάποιο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με email στο info@stellashoes.gr ή τηλεφωνικά στο 23920-42758, αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας που λάβατε με email με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, το προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή και τον λόγο της αλλαγής τους.

Οι αλλαγές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα παραλάβετε την παραγγελία σας. Αλλαγές προϊόντων δεν γίνονται δεκτές αν δεν προηγηθεί επικοινωνία με τους ανωτέρω τρόπους. Εξαίρεση αποτελούν τα ελαττωματικά προϊόντα ή λάθος στην παραγγελία με υπαιτιότητα της επιχείρησης.

Το δέμα σας πρέπει να περιέχει την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς και να μας έχετε γνωστοποιήσει με έναν από τους παραπάνω τρόπους με τι κωδικό, χρώμα και μέγεθος θέλετε να πραγματοποιήσετε την αλλαγή.

ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ & ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Τα έξοδα αποστολής για Κύπρο και εξωτερικό δεν καλύπτονται από την συνεργαζόμενη με εμάς εταιρεία ταχυμεταφορών, ΕΛΤΑ Courier Α.Ε, και ο πελάτης καλείται να επιλέξει ο ίδιος την εταιρεία ταχυμεταφορών που επιθυμεί, με τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής να επιβαρύνουν τον ίδιο. Μπορείτε να αλλάξετε το προϊόν για ένα διαφορετικό μέγεθος , χρώμα ή σχέδιο μέσα σε 30 ημέρες από την παραλαβή της αρχικής σας παραγγελίας. Το προϊόν πρέπει να είναι ακριβώς στην κατάσταση στην οποία παραλήφθηκε και εντός της συσκευασίας του, με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα.

Αλλαγές προϊόντων δεν γίνονται δεκτές αν δεν προηγηθεί επικοινωνία με τους ανωτέρω τρόπους. Εξαίρεση αποτελούν τα ελαττωματικά προϊόντα ή λάθος στην παραγγελία με υπαιτιότητα της επιχείρησης.

Διαδικασία επιστροφής (για Κύπρο και εξωτερικό) :

Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε κάποιο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με email στο info@stellashoes.gr ή τηλεφωνικά στο 23920-42758, αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας που λάβατε με email με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, το προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή και τον λόγο της αλλαγής τους.

Οι αλλαγές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα παραλάβετε την παραγγελία σας. Αλλαγές προϊόντων δεν γίνονται δεκτές αν δεν προηγηθεί επικοινωνία με τους ανωτέρω τρόπους. Εξαίρεση αποτελούν τα ελαττωματικά προϊόντα ή λάθος στην παραγγελία με υπαιτιότητα της επιχείρησης.

Το δέμα σας πρέπει να περιέχει την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς και να μας έχετε γνωστοποιήσει με έναν από τους παραπάνω τρόπους με τι κωδικό, χρώμα και μέγεθος θέλετε να πραγματοποιήσετε την αλλαγή.

Προσοχή: Κάθε δασμός χρεώνεται όταν η παραγγελία φτάσει στη χώρα και πρέπει να καταβάλλεται από τον παραλήπτη της παραγγελίας. Επειδή οι πολιτικές και τελωνειακές επιβαρύνσεις διαφέρουν σημαντικά από χώρα σε χώρα, προτείνουμε να επικοινωνήσετε με το τοπικό τελωνειακό γραφείο για περισσότερες πληροφορίες. Όταν υπάρχουν τελωνειακές επιβαρύνσεις μπορεί να επηρεάσουν το χρόνο παράδοσης του δέματός σας.

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ :

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε εντός δεκατεσσάρων (14)* ημερολογιακών ημερών από την αποστολή του προϊόντος, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης και πληρώντας τις παραπάνω προϋποθέσεις επιστροφών, να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος που μας καταβάλατε . Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και πρέπει να εξοφλούνται κατευθείαν από εσάς στην ταχυμεταφορική της αρεσκείας σας .

*( τριάντα (30) για Κύπρο και εξωτερικό)

Στη περίπτωση που η εξόφληση της παραγγελίας έχει γίνει μέσω Αντικαταβολής δεν επιστρέφεται το επιπλέον ποσό που επιβαρύνεται η παραγγελία με τον παραπάνω τρόπο πληρωμής, όπως και σε περίπτωση που έχουν χρεωθεί έξοδα μεταφορικών, δεν επιστρέφεται το ποσό που επιβαρύνθηκε η παραγγελία (Βλ. Αποστολή Προϊόντων).

Διαδικασία επιστροφής υπαναχώρησης :

Στην περίπτωση υπαναχώρησης μας στέλνετε πίσω το δέμα με οποιαδήποτε ταχυμεταφορική επιθυμείτε στην έδρα μας , με δική σας χρέωση των εξόδων αποστολής*.

Το δέμα σας πρέπει να περιέχει την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.

Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση, θα πρέπει να μας γνωστοποιήσετε τηλεφωνικά ή μέσω email τον λογαριασμό (IBAN) που επιθυμείτε να επιστραφούν τα χρήματα, όνομα τράπεζας και δικαιούχο.

Σε κάθε άλλη περίπτωση το ποσό θα επιστρέφεται στην κάρτα από την οποία έγινε η αρχική αγορά.

*Στην περίπτωση που η επιστροφή οφείλεται σε λάθος της επιχείρησης (κατασκευαστικό ελάττωμα προϊόντος, λάθος αποστολή προϊόντος) η επιχείρηση αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής . Παρακαλείσθε να μην αποστείλετε τα προϊόντα με ταχυδρομείο (ΕΛΤΑ) καθώς δεν παραδίδονται στην έδρα μας και καθυστερεί η διαδικασία. Στην περίπτωση που στείλετε το δέμα με χρέωση δική μας (από την συνεργαζόμενη με εμάς εταιρεία ταχυμεταφορών, ΕΛΤΑ Courier Α.Ε) θα σας αφαιρεθούν τα μεταφορικά (5€) από την επιστροφή του ποσού.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ :

1. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.

2. Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14)* ημερολογιακών ημερών από την αποστολή της παραγγελίας. *( τριάντα (30) για Κύπρο και εξωτερικό)

3. Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο, Δελτίο αποστολής-Τιμολόγιο κοκ) και να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.

Αν χρειάζεστε βοήθεια για την διαδικασία μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στις εργάσιμες μέρες και ώρες (Δευτέρα με Σάββατο: 10:00 με 14:00) στο 23920-42758 όπου θα σας βοηθήσουμε να πραγματοποιήσετε την αλλαγή σας εύκολα και γρήγορα.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

Stella shoes

Πιλαφτσίδου Ελένη

25ης Μαρτίου 25, Επανομή, Θεσσαλονίκη

Τ.Κ.: 57500

Τηλ.: 23920-42758

Σημειώστε ότι :

Τα προϊόντα καταφθάνουν στην επιχείρηση μας με δική σας ευθύνη, θα πρέπει λοιπόν να βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένα σωστά (όχι απαραίτητα στην αρχική τους συσκευασία αλλά σίγουρα στο αρχικό κουτί τους όταν αυτό υπάρχει) και δεν μπορεί να υποστούν φθορά στο δρόμο!

Όλα τα εμπορεύματα θα επιθεωρούνται κατά την επιστροφή τους στην επιχείρηση.

Στην περίπτωση που ένα προϊόν επιστραφεί σε ακατάλληλη κατάσταση, θα πρέπει να σας το στείλουμε πίσω.

Στην περίπτωση που ένα προϊόν επιστραφεί με ταχυμεταφορική που δεν συνεργαζόμαστε και χρέωση στον παραλήπτη, θα πρέπει να σας το στείλουμε πίσω

Στην περίπτωση που παραλάβουμε το δέμα με χρέωση δική μας (από την συνεργαζόμενη με εμάς εταιρεία ταχυμεταφορών, ΕΛΤΑ Courier Α.Ε) θα σας αφαιρεθούν τα μεταφορικά (5€) από την επιστροφή του ποσού.

Η επιχείρηση δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν προϊόντα που έχουν επιστραφεί σε εμάς κατά λάθος.

Σας συνιστούμε να κρατήσετε το αποδεικτικό (voucher) και τον αριθμό αποστολής της ταχυμεταφορικής μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της επιστροφής σας.

Η επιχείρηση υποχρεούται να επιστρέψει στον πελάτη, το ταχύτερο δυνατόν και το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών, το ποσό το οποίο οφείλει στον αγοραστή. Η προθεσμία αρχίζει από την ημέρα που θα μας γνωστοποιήσετε το αίτημα υπαναχώρησης.